Midreview

Reviewn i Måndags hade inte kunnat gått bättre.

Jag fick mycket bra kritik och var den enda som inte fick några invändningar.

Jag tycker faktiskt att jag förtjanade det efter allt hårt arbete,

Och jag har efter detta lyckade projekt en mycket bra kontakt som jag tänker hålla fast i.
Jag kommer få mitt betyg på Beutyprojektet nästa vecka,
så då kommer ni kunna läsa mer om betygsättning här på bloggen.


I övrigt fortgår arbetet.

Vad jag ligger efter med just nu är arbete i mörkrum,
jag har dock träffat och fotat min "person" tre gånger,
vilket är mer än de flesta.

Idag hade vi en såkallad miderview då alla visade hur långt de kommit
på dokumentärprojektet.

Det känns tryggt att få så pass mycket stöd som vi faktiskt får,
vad som dock är frustrerande är hur mycket som måste köpas.

Det är stor skillnad på vad elever har för möjligheter,
eftersom vissa i klassen är äldre och har sparat för att kunna göra det mesta av projekten.

Jag visste sedan innan att det skulle bli dyrt,
och det är detta jag vill göra så det är värt det.


Tyvärr är mörkrummen stängda över helgen,
så jag kan inte printa bilder förrän Måndag.
Vad jag ska börja med att göra då är att framkalla ett contactsheet (kontaktkopia).

Vi talade mycket idag om hur viktigt ett sådant är.
Det sparar pengar och tid,
och man kan faktiskt börja planera ett helt projekt genom dem.

Denna helg ska jag träffa Andy och fota en del,
så jag kommer återkoma snart med lite digitala
bilder till min workbook.


Kommentarer
Postat av: uffe i Värmland

Grattis Bim!! keep the god work up!

Ser fram mot mera bilder.



Uffe!!

2008-11-11 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0