Review imorgon

Jag har precis lagt ifrån mig min workbook efter ett par svettiga timmar.
Jag har klistrat och pysslat och skrivit,
för imorgon är det review och allt arbete för Beauty projektet ska redovisas.
Bilderna kommer hängas upp kl 10,
och efter det följer timmar av diskussioner kring bilderna.
Det ska bli kul att få feedback på detta projektet eftersom jag känner mig
väldigt nöjd med resultatet.
Dock kommer det bli en stressig morgon då jag måste göra bilderna klara
med mounting osv. innan deadline kl 10.
Jag skulle gjort detta i fredags men skrivaren som jag printade ut på
vägrade att göra de svarta delarna svarta.
De var bruna,
det var hemskt.
Jag fick åka till Guildford för att lämna in bilderna istället.
Jag ska försöka få lite sömn innan all stress,
och förhoppningsvis ska allt gå bra imorgon.












Kommentarer
Postat av: Martin

Budskapet i dina bilder når fram med tydlighet, man blir ju inte direkt godissugen efter att ha tittat en stund. Två frågor, valdes detta tema med tanke på att det tajmar med halloween? Hade en svart fond stärkt bilderna ytterligare? Tack

2008-11-04 @ 13:05:23
Postat av: Anonym

2008-11-04 @ 13:58:10
Postat av: Bim

Jag ville ha det vita, det svarta hade INTE gett mig den effekt jag önskade.

Den vita bakgrunden gjorde bilderna kommerciella, och vad jag ville var att kritisera pressen som reklam sätter på unga.

2008-11-06 @ 01:20:55
Postat av: Sabina

åh wow, den sista bilden vart skitbra! bra jobbat!

2008-11-17 @ 01:58:42
URL: http://the-s-world.blogspot.com
Postat av: Jess

wow, coola bilder! gillar den näst sista bäst..

2008-11-17 @ 02:02:49
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Postat av: gunéll

helt sjukt.. lovin it ! hoppas att jag kommer in på Farnham!

2008-11-22 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0