Veckan har rullat förbi

Skolveckan avslutades i fredags med en liten minireview.
Denna veckas miniprojekt var point of view och jag fick
riktigt bra feedback vilket var kul.
I torsdags var klassen i London för att titta på en Andy Warhol
utställning vilket var väldigt intressant, dock fick vi inte fota.
Utställningen handlade mest om hans liv och vad han åstadkom.
Jag gillade citaten som hängde på väggarna,
vilket belyste extra starkt Warhols kärlek till sig själv.

Imorgon har jag och två andra bokat en utav studiorna tillsammans,
och jag ser verkligen fram emot att leka med ljus och blixt.
Den kommande veckan kommer innebära mycket jobb,
både med dokumentär- och beautyprojektet.
Jag har hittat min "främling" till dokumentärprojektet, som jag snart
kommer berätta mer om, när det väl rullat igång på riktigt.
Jag ska så snart jag kan uppdatera bloggen med lite bilder från studion!


en utav mina point of view bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0