Reviews och Lectures

Igår avslutades projektet Cartes de visite genom en väldigt lång review.
Alla hängde upp sina bilder för att sedan sätta sig ner och diskutera dem.
Detta projektet får vi inte betyg för,
det gavs för att vi skulle lära oss mörkrum och andra faciliteter.
Vad jag även börjar lära mig är hur jag bemöter en bild när jag ser den,
det är märkligt hur olika två människors uppfattning av en bild kan vara.

Själva bilderna jag tagit var jag inte helt nöjd med.
Jag har aldrig jobbat med färgfilm och var ringrostig med den svartvita tekninken,
men är stolt över att ha slutfört uppgiften och fått så bra reviews som jag fick.

Idag ska vi ha vår första liktiga föreläsning,
vilket jag tror kan bli intressant.
Mer om detta läggs upp här på bloggen snart!

Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0