Fred Butler style



Nu kan ni hitta en utav mina bilder från plåtningen med jason Evans på Fred Butlers blogg, där han även nämner denna fotoblogg. Fred Butler är en känd designer som bland annat skapar accessoarer och rekvisita till modeplåtningar.
Ta en titt här http://fredbutlerstyle.blogspot.com/.
Idag gör han ett litet projekt jag kommer delta i som kallas "Wear Your Old Band T-Shirt to work Day". Människor skall plocka fram sina gamla märkes T-shirtar och ta ett självporträtt iklädda dessa. Om Du vill vara med, maila en bild på dig i din märkes Tshirt till min mailadress: [email protected].



Nu ska jag förbereda mig inför min tuturial i eftermiddag. Jag hoppas att de fortfarande kommer gilla min ideér till mitt projekt - TV Communities.

Have a nice day
Bim


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, har en idee`(om det fungerar via våra företag vill säga? Häng med mig på en resa mellan Halmstad_Strömstad?? //Michael En Handelsresandes vardag, kunder,beslut,köpångest,varumärken och en massa bilåkande blir det

2010-11-07 @ 18:52:04
URL: http://www.seab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0