Snöoväder och inställda resor

Förra helgen bjöd oss studenter på en otrevlig överraskning -

Italienresan blev inställd, i sista minuten!

Detta berodde dock på insjukna lärare, men endå en besvikelse.

Vad som sedan stod på väntlistan var snöoväder, vilket gjorde att universitetet var stängt hela förra veckan. Problem med min egna internetuppkoppling gjorde att jag först kunde skriva ett inlägg idag.


Efter att denna morgon tagit en titt på vårt schema kunde vi alla se att Italien fortfarande blir av - 23de eller 30de Mars!

Idag måste vi även lämna in den såkallade briefen för Self Directed projektet.

Detta projekt baseras helt på en egen idé, dock måste jag under dagen komma underfund med vilken idé jag ska välja.

Klokast är nog att skriva en väldigt öppen brief så man har utrymme att ändra idéen aningen under arbetsprocessen om man skulle vilja ha lust med detta.


Just nu vill jag att allt ska komma igång igen, man känner sig en smula hjärndöd efter en vecka utan någonting.

Just nu känns allt lite rörigt, men jag är säker på att det mesta kommer klarna under tisdag/onsdag då vi har våra första tutorials för Self Directed projektet.


Jag återkommer snarast om mer information,
kanske även skulle vara intressant att se vad några av fotostudenterna planerar för Self Directed.


Det kändes nästan som jul i Farnham..


Snön töar dock snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0