Jullovet är slut!




Efter ett jullov i Sverige är jag nu tillbaks i UK. Trots att universitetet har varit stängt så har det varit ett stressigt lov eftersom projekten ska lämnas in denna vecka. Direkt efter att ha blivit hämtad från tågstationen var det dags att lägga många timmar på redigering, ännu är det inte klart. Jag drar mig något för att ta en kopp kaffe, då jag om en stund måste tvinga mig att lägga ifrån mig Photoshop för att få några timmars sömn.

 

Det är projektet Vision and Knowledge som utgör denna stress. Som jag nämnt tidigare, skall vi röra vid den ”påhittade communityn”, då jag valde att jobba med TV som en overklig mötesplats. På Onsdag börjar vår slutgiltiga assesment, då alla arbeten skall hänga tills fredag. Vi kommer vara närvarande, kritisera och kritiseras, och ana vad betyget kommer att bli. Så just nu har jag många bilder kvar att titta igenom och välja mellan….
Men jag återkommer snart med mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0