Utkast: En lättnad ...

En lättnad har infunnit sig hos oss fotografstudenter
äntligen har vi hängt dokumentärprojekten på Maltings vita väggar.

Premiären av utställningen ägde rum i fredags.

Jag måste säga att det var surrealistiskt att se alla de ansikten jag bara sett på mina kollegors prints. På ett sätt känns det som att man känner dem efter att ha sett så mycket av deras liv dokumenterat på fotopapper.


Häromdagen hade jag lite ärenden på universitetsområdet,

Jag tog med min kamera för dokumentation;


Det första vi gör varje morgon; kontrollerar om ny information finns uppe
på vår notice board.
Här hittar vi information som t.ex vad det finns för workshops att gå till.
Affischen med bilden på en man som hänger från taket är till vår dokumentärutställning.


Receptionen.
Just nu med en trevlig löv-installation.
Eftersom jag bor på campus går jag oftast inte förbi denna reception.
På bordet framför receptionen finns brochyrer om bland annat utställningar
i framförallt södra England.

  


Det är alltid något på gång i korridoren.
Idag gick jag förbi denna tredjeårselev som hängde upp sitt projekt.


Kommentarer
Postat av: Per

Härligt att se. Ta gärna med kameran flera gånger.

2009-01-20 @ 08:21:30
URL: http://www.blackandwhitephotography.se
Postat av: Martin

Kul att få titta runt lite, mera bilder tack

2009-01-21 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0